REKLAMAČNÍ ŘÁD

Pokud jste obdrželi zboží, které je poškozeno, postupujte prosím podle následujících pokynů reklamačního řádu. Na zboží se nevztahuje reklamace ani odstoupení od kupní smlouvy, pokud se jedná o parfémy, kosmetiku a pomády, které kupujícímu nevoní či nevyhovují svou funkcí nebo složením.

Pokud má být uplatněna reklamace, kupující postupuje podle následujících bodů:

Postup v případě reklamace:

1. Pokud jste obdrželi poškozené zboží, kontaktujte nás nejprve na emailové adrese MrFoxBrno@gmail.com . Přidejte jednoduchý popis zboží a důvod proč ho chcete reklamovat.

2. Po emailovém potvrzení prosím zboží zašlete na adresu: MR FOX- Rastislav Velecký, Novobranská 532/20, Brno 602 00. Při odesílání zásilky nás prosím kontaktujte. K zásilce přidejte okopírovanou fakturu.

3. Zboží balte takovým způsobem, aby nebylo při přepravě poškozeno.

4. Cenu poštovného hradí kupující, při uznání reklamace bude započtena do vratné částky.

5. Doporučujeme zboží posílat doporučeně – v tomto případě můžete nascanovat podací lístek nebo přidat sledovací číslo jakožto informaci že zásilka byla odeslána.

6. Neposílejte zboží na dobírku, tento typ zásilky nebude převzat.

7. Po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol k vyplnění. Zašlete ho prosím obratem zpět.

8. Po splnění těchto podmínek a uznání reklamace dostane kupující částku za zboží zpět na číslo účtu který zvolí. Budou mu také vráceny poplatky za poštovné s reklamací spojené.

9. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z nesprávného používání produktů či jejich správných vlastností. Prodávající nenese odpovědnost za případné alergické reakce či jiné zdravotní potíže spojené s používáním kosmetických produktů. Všechny kosmetické produkty mají veškeré obsahující složky vyznačeny v ,,Ingrediens“ a jsou značeny dobou použitelnosti – datum spotřeby či symbolem otevřeného kelímku.

10. V případě že reklamace bude zamítnuta, mohou být po kupujícím vyžadovány poplatky spojené s touto.

11. O stavu vyřízení Vaší reklamace budete informování dle předem dohodnutého způsobu – emailu, telefonicky či jinak.

Veškeré prodávané produkty jsou před odesláním důkladně kontrolovány a s pečlivostí baleny, tudíž jsou reklamace díky těmto skutečnostem eliminovány na možné minimum. Zboží je odesíláno přes kurýrní společnost PPL do rukou kupujícího, tudíž je riziko poškození zásilek na co nejnižším minimu. Věříme, že budete s naším zbožím spokojeni bez zbytečných reklamací.